Trimsalonbeleid

Als je een afspraak bij de trimsalon boekt, ga je automatisch akkoord met het trimsalonbeleid.

Door het maken van een afspraak erken en begrijp je ons salonbeleid, houd je jezelf verantwoordelijk voor het beleid op deze pagina en bevestig je, dat je weet dat je verantwoordelijk wordt gehouden voor late annuleringen, late herschikkingen en no-show-kosten volgens de onderstaande informatie.


Trimsalonbeleid


Afspraken

Kom op tijd (het liefst niet te vroeg of meer dan 10 minuten te laat). Het is belangrijk dat diensten op tijd beginnen en eindigen, als service aan de volgende afspraak.

Na het inplannen van een afspraak, ontvang je een bevestigingsmail voor je afspraak. Als je aanpassingen of annuleringen moet doen, kan dit via die e-mail of via whatsapp.

Er kan een wachttijd zijn voor je afspraak. Je hond loopt dan gewoon lekker los in de salon, maar moet even wachten voordat hij aan de beurt is. Honden werken nu eenmaal niet altijd mee, of een vacht kan toch wat tegenvallen en hoewel we er alles aan doen om op tijd voor alle afspraken te zijn, zijn er momenten waarop dat niet mogelijk is. Wij danken je bij voorbaat voor je geduld en begrip.


Annuleringen

We begrijpen dat noodgevallen zich kunnen voordoen. Als je je afspraak moet afzeggen, vragen wij je om ons ten minste 24 uur voor de afspraak op de hoogte te stellen. Bij annuleringen die binnen 24 uur voor de afspraak worden afgezegd wordt er 50% van de geplande tijd in rekening gebracht.

Als je je afspraak moet verzetten, doe dit dan maximaal 24 uur voor je afspraak om te voorkomen dat er 25% van de geplande tijd in rekening gebracht gaat worden.


No-shows

Als je niet op de geplande afspraak komt, zonder contact op te nemen om af te zeggen, brengen wij 50% van de gereserveerde tijd in rekening.


Te laat

Hoewel het natuurlijk het beste is om op tijd te komen, begrijpen we dat het af en toe kan voorkomen dat u te laat komt. Ben je meer dan 15 minuten te laat, dan kan de afspraak waarschijnlijk niet door gaan en worden er 25% annuleringskosten in rekening gebracht. Houd er rekening mee dat je mogelijk een verkorte service moet accepteren om onze andere klanten op tijd op schema te houden. Als je te laat bent, laat ons dit dan altijd zo snel mogelijk weten, afhankelijk van het schema kunnen we beter met je samenwerken.


Vlooien

Vlooien? Dan kan je beter de afspraak afzeggen en jouw hond eerst behandelen. Mochten wij toch meerdere vlooien tegen komen tijdens de afspraak, dan zal er €15,- extra gerekend worden. Dit rekenen wij voor de extra tijd die wij kwijt zijn aan het reinigen van de salon en materialen, en de extra maatregelen die wij moeten nemen voor de andere honden in de salon.


Klitten / vilt

Als je hond erg in de klit zit of zelfs plekken heeft met vilt, word hij of zij kort geschoren en rekenen wij €10,- extra voor het extra werk wat dit ons oplevert.


Loopsheid

Is je hond loops? Laat ons dit dan van te voren even weten i.v.m. eventuele reuen in de salon.


Betaling

Wij accepteren contant geld en je kan bij ons pinnen. Indien wij een betaalverzoek moeten sturen, brengen wij hiervoor €1,50 extra in rekening.


Service garantie

Jouw tevredenheid is onze hoogste prioriteit. Als je niet helemaal tevreden bent, laat het ons dan weten als je je hond op komt halen of binnen 8 uur nadat de service is uitgevoerd. Wij verbinden ons ertoe de nodige correcties aan te brengen, indien het een fout van onze kant was.

Share by: